10 Sfaturi Ușoare, care Garantează Pierderea in Greutate


cantar-pierde-greutate_ajutor

Toată lumea vrea să arate inteligent și slab. Dar cei mai multi dintre noi au kilogramele in plus de care dorim pentru sa scăpăm. Toate acele nopți de chef de alimentatie si petrecere cu alimente din plin va prinde din urmă. Sunt mereu în căutarea de sfaturi pentru a  scapa de kilogramele în plus. Trebuie să ne amintim că nu există nici o scurtătură pentru a pierde în greutate, chiar dacă este nevoie de mai puțin timp pentru a lua in greutate decat a slabi. Avem de lucru și de rabdare cu privire la rezultate. Putem fi siguri de rezultate, dar să așteptăm ca aceste rezultate se vor realiza peste noapte este o iluzie. Iată câteva sfaturi eficiente pentru pierderea in greutate, care au fost încercate și testate. Crede-mă când spun că am fost în aceeași situatie ca tine. Am citit astfel de articole și nu cred un cuvânt din ceea ce este scris în ele, deoarece am simtit ca totul a fost un truc și că, în cazul în care ar fi atât de ușor, toată lumea ar face-o. Dar, apoi, de data asta m-am decis să-i dau o sansa. Spre surprinderea mea, am inceput sa observ rezultate tangibile și am văzut schimbari corpul meu, doar urmând câteva sfaturi simple. Va trebui să fiti realisti și să includeti aceste sfaturi în rutina de zi cu zi. Cea mai bună parte este că nu va trebui să treacă prin regimul de infometare.

Deci, aici sunt sfaturile mele încercate și testate:

1. Bea apa

Bea multa apă – literalmente, foarte multa apa. 

Apa hidrateaza corpul, ajută la digestie și reduce celulita. De asemenea, vă ajută să obțineți piele mai clara. Apa este un regim natural și renume mondial pentru pierderea în greutate, deoarece aceasta îmbunătățește rata metabolismului. Începeți cu cel putin opt pahare de apa pe zi, și apoi începe încet creșterea cantității. Bauturi carbogazoase, băuturi și sucuri de fructe conservate care vin în cutii de carton sunt un mare NU! Dacă sunteți obișnuiți să folositi aceste băuturi împreună cu mâncarea ta, se pot inlocui cu sucuri proaspete.

Bea Multa Apa

2. Grapefruit

Grapefruit este mare în enzime care  ard grasimile.

Acesta are un conținut ridicat de apă și puțin sodiu. Combinația acestor caracteristici face din grapefruit aportul perfect pentru creșterea metabolismului organismului tau. Fate un obicei de a consuma cel puțin un grapefruit pe zi. Încercați să mâncați un grapefruit sau sucul de grapefruit in fiecare dimineata cu micul dejun și veți observa cât de repede vă dispar acele kilograme in plus. Nu toata lumea poate sa-l bea intr-o ceașcă de ceai, din cauza gustului amar, se adaugă sare și piper negru pentru gust. Amintiți-vă, grapefruit sau suc de grapefruit nu trebuie consumate pe timp de noapte ca sistemul nostru digestiv incetineste să se odihnească și sa se refaca. Acidul citric de la un grapefruit ar putea cauza arsuri la stomac si te fac sa fii agitat în timp ce încerci să dormi.

grapefruit-proaspata

3. Controlul portiilor

Limiteze portiile. Împărțiți mesele de zi cu zi în cinci sau șase porții mici.

Portiile mici accelereaza digestia. Dacă nu ați făcut nimic altceva, dar reduceti portiile cu 15% până la 20%, veti sfârși prin a pierde în greutate  fără antrenamente obositoare. Cele mai multe dintre porțiunile servite atât în restaurante cat și acasă, sunt mai mari decât aveți nevoie de fapt. Folosiți cupe de măsurare pentru a obține un indiciu despre marimea portiilor si astfel sa le puteti reduce in cantitate. Inselati mintea folosind boluri, farfurii și căni mai mici. Tu mănâncă psihologic porțiunile si mintea ta crede că ti-ai umplut farfuria. Acest tip de trucuri sunt de fapt minuni și fac o diferență uriașă, atunci când vine vorba de a vedea rezultatele, fără să te infometezi mancand mancare de dieta, care lasă doar un gust rău în gură. Este vorba despre minții asupra materiei. O ceasca de ceai verde, după masă, de asemenea, face minuni pentru regimul dumneavoastră. 4. Mananca atent

În timp ce mănâncă, evita orice altă activitate.

Păstreaza mintea ta concentrata la cea ce mănânci. Mesteca si mananca incet. Acest lucru ajută apetitul mental să fie îndeplinit și satisface foamea, de asemenea. Faptul de a mânca în timp ce citesti o carte sau te uiti la televizor te face, inconștient, sa consumi mai mult. Urmați regula de “masă, scaun și farfurie”. Doar pune mâncare într-o farfurie, stai și mănâncă în pace. În acest fel te controlezi cea ce mănânci și amintiți-vă mănâncă cantitatea consumata.

controleaza-ce-mananci-cand-te-uiti-la-tv

5. Dă-ți o “zi libera”

Lasă-o zi ca o zi libera.

Aceasta este ziua în care puteti manca iaurt înghețat, așa că muncesc din greu toată săptămâna și astept cu nerabdare ziua libera.

6. Asigurați-vă obiective pentru dumneavoastra
Promiteti-vă că veți fi mult mai activ.
Încercați să scoateti ceva timp din rutina ta ocupata de lucru, chiar dacă este doar 15 minute de mers pe jos pe strada ta. Luați-o pe scări în loc de ascensoare si scari rulante. Fiecare bucatica este importanta!
7. Mananca mai multe legume și fructe
Încercați să mâncați legume crude si fructe, deoarece acestea sunt sarace in calorii.
Ele sunt pline de vitamine și minerale vitale care ajuta la reducerea greutatii. De asemenea, ajuta la digestia alimentelor, pentru a stimula energia si controlul tensiunii arteriale.

fructe

8. Comutați la alternative mai ușoare
Încercați să alegeți grăsimi mici și alimente cu putine carbo hidrate.
În loc de sucuri încerca consumul de fructe pentru a obține suficienta fibra. Utilizați salsa și humus în sandwich-uri, mai degrabă decât brânză sau maioneza. Mananca cartofi dulci în loc de cartofi albi. Utilizati lapte degresat în cafea în loc de smântână. Folosiți sos de lamaie pe salate, mai degrabă decât uleiuri grele.
9. Folositi ceai verde
Ceaiul verde creste metabolismul si te ajuta sa arzi mai multe calorii.

Ceai verde controlează, de asemenea, nivelul de colesterol; deși va dura câteva săptămâni pentru ca efectele sale să se materializeze. Am inceput sa beau doua cani de ceai verde pe zi fără nici o dieta sau exercitiu fizic și după câteva zile, am fost uimit când am verificat greutatea mea – si am pierdut aproape trei kilograme! Puteți adăuga zahăr, miere sau lămâie în el, dupa pe gustul dumneavoastră.

Alte pagini imteresante din acest blog…

ceai-verde
10. Fii sincer cu tine însuți

Fa un jurnal alimentar și lista scrisa de tot ceea ce mananci.

Acesta va ajuta să știți consumul de calorii, care vă vor permite să reduceti acele calorii inutile, pe care nu le-ai observat mai devreme. Rețineți tot ceea ce ai pus in gura, chiar daca sunt câteva bomboane sau un pumn de nuci. După un timp, stabiliti o limită la anumite calorii și să încercam să rămânem la nivelul optim.

Dacă ați decis să înceapeti acest regim, amintiți-vă că totul depinde de voința de a te controla. Dacă vezi ca esti pe calea cea dreaptă, nu renunta. În schimb, pentru a primirasplata, continua cu rutina. Acesta este garantat pentru a ajuta!

Mult noroc!

Summary
Article Name
10 Sfaturi Ușoare, care Garantează Pierderea in Greutate
Author
Description
Nu sunt antrenamente intense nu este un curs intensiv de dieta de zi cu zi doar sfaturi simple pentru a vă ajuta să scapati de acele kile in plus.